نمایه شدن نشریه علمی هنرهای صناعی ایران در پایگاه معتبر ISC

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵ کد : ۲۱۳۳۰ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۶

مدیر کتابخانه مرکزی تامین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت:  نشریه علمی "هنرهای صناعی ایران" به صاحب امتیازی دانشگاه کاشان، موفق به کسب موافقت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برای نمایه شدن در پایگاه معتبرISC  شد.

دکتر حسن احمدی زاده افزود: بر اساس اعلام رئیس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری،  نشریه هنرهای صناعی ایران بر اساس آئین نامه نمایه سازی نشریات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در کمیته ارزیابی نشریات مورخ دوم بهمن 141، تائیدیه ورود به فهرست نشریات لیست اولیه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را به مدت دو سال کسب نموده است.

این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه کاشان در سال 1396آغاز به کار کرد و اولین شماره آن در بهارو تابستان سال 1396 روانه بازار نشر شد. از آن زمان تاکنون به صورت پیاپی، 8 شماره از مجله منتشر شده است.

گروه مطالعات عالی هنر با موافقت کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، انتشار این دو فصلنامه  را  در راستای شناخت و معرفی هنرهای صناعی و به منظور تولید و گسترش مرزهای علم، افزایش اطلاعات و پژوهش‌های علمی و هنری، حفظ و تقویت فرهنگ بومی و ملی مبتنی بر اصالت‌ها، شناسایی و شناساندن هنرهای صناعی به منظور اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی- اسلامی، ترویج هنرهای صناعی در بطن جامعه به عنوان یکی از مهمترین مواریث معنوی و کاربردی ایرانی، به سردبیری دکتر امیرحسین چیت سازیان، مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه کاشان و مدیر مسئولی دکتر عباس اکبری عضو هیات علمی گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه کاشان آغاز نموده است.

این نشریه  علاوه بر پایگاه بین المللی آی اس سی (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ) همچنین در پایگاه‌های COPE ،google scholar ،   SID  magiran,  noormags  ،  CIVILICA و پرتال جامع علوم انسانی نمایه می شود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: فصلنامه هنرهای صناعی ایران دانشگاه کاشان مطالعات عالی هنر فصلنامه علمی انتشار نشریات


( ۱ )

نظر شما :