برگزاری بازارچه نوآفرینی بهاره دانشگاه کاشان

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۱ کد : ۲۱۵۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۹

بازارچه نوآفرینی بهاره روز شنبه سیزدهم اسفند ماه جاری با حضور 18 کسب و کار در محل پارکینگ مهندسی فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان هدف از ایجاد این بازارچه را تشویق دانشجویان به کارآفرینی و همچنین تجربه فروش کالا یا خدمات توسط کسب و کارهای نوپا و بازاریابی و شناسایی نیازهای جامعه ذکر کرد و افزود: در این بازارچه دانشجویان محصولات و دست ساخته های خود را برای عرضه به نمایش گذاشته اند.

  دکتر قریشی با بیان اینکه فروش محصولات همگی با قیمت های از قبل تعیین شده و زیر نظرمرکز کارآفرینی دانشگاه انجام می شود، افزود: غرفه های مواد غذایی و انواع خوراکی ها مانند انواع پیش غذاها، انواع کیک و شکلات و دسر و انواع دمنوش های گیاهی، غرفه سوغات کشان، غرفه های صنایع دستی و محصولات هنری مانند سفال و سرامیک و محصولات خمیری، غرفه محصولات مراقبتی پوستی گیاهی، غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب و همچنین غرفه معرفی تکنولوژی پرینتر سه بعدی و غرفه فناوری ارتباطات ایرانسل از جمله محصولات ارائه شده در این بازارچه است.

وی بازید و استقبال دانشجویان از بازارچه را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: به دلیل استقبال بالای بازدیدکنندگان، به پیشنهاد غرفه‌ ها ساعت بازدید نمایشگاه یک ساعت افزایش یافته و به ساعت 19 تغییر کرد.

دکتر قریشی خاطر نشان کرد: مرکز کارآفرینی علاوه بر برگزاری نمایشگاه اقدام به انجام سایر رویدادهای کارآفرینی از جمله برگزاری دورهمی کارآفرینانه با موضوع شناخت ویژگی های شخصیتی کارآفرینان در روز دوم  بازارچه  با حضور  دکتر عزیزی پیرامون روحیات افراد کارآفرین و مهارت های مورد نیاز دانشجویان در راستای تیم سازی و ایجاد کسب وکارهای نو برگزار شد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در روز سوم بازارچه، دانشجویان شرکت کننده در یک دورهمی تجربیات کسب و کار خود را  به اشتراک خواهند گذاشت، خاطر نشان کرد: در پایان برنامه بازارچه، مرکز کارآفرینی قصد دارد با داوری دقیق غرفه ها که توسط منتورها انجام می شود غرفه برتر را انتخاب نموده و در روز آخر از آنها تقدیر به عمل آورد.

دکتر قریشی ساعت کار و فعالیت غرفه ها در بازار چه را  از ساعت 9 صبح تا 18 تا روز سه شنبه 16 اسفند ماه اعلام کرد و افزود: بازدید از بازارچه برای تمامی دانشجویان و کارکنان دانشگاه و خانواده‌ های محترم شان آزاد می باشد.


نظر شما :