همکاری پژوهشکده فرش ایران با شرکت فرش آستان قدس رضوی

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۲۲۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۰


رئیس پژوهشکده فرش ایران از همکاری این پژوهشکده با  شرکت فرش آستان قدس رضوی خبر داد.
دکتر سیدعبدالجابر قدرتیان گفت: طی نشست همفکری با دکتر حمید کارگر، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی ، در خصوص  همکاری های راهبردی و بلندمدت با پژوهشکده فرش ایران با پیشنهاد 26 الگوی مختلف همکاری بین دو مجموعه توسط پژوهکشده فرش بحث و گفتگو شد.
وی  اعطای نمایندگی جهت راه اندازی کارگاه تولید فرش در منطقه کاشان و یا نظارت بر دیگر کارگاه های تولیدی مستقر   در منطقه کاشان و برگزاری دو رویداد ملی سالیانه در زمینه طراحی فرش را از جمله تفاهمات اولیه این نشست عنوان کرد. و افزود: همچنین در این نشست در خصوص همکاری در احیای طرحهای گنجینه طرح و نقش پژوهشکده و نیز همکاری در راه اندازی سامانه سفارش یابی فرش دستباف و   امکان تشکیل خانه خلاق مشترک با شرکت در راستای راه اندازی شرکت‌های نوپا تبادل نظر شد.
شرکت فرش آستان قدس رضوی، تولیدکننده انحصاری دست‌بافته‌های نفیس و ارزشمندی است که مفروش‌کننده رواق‌ها و دیگر فضاهای حرم مطهر رضوی هستند. در سال‌های اخیر این شرکت به دنبال فروش محصولات  به مشتریان برون سازمانی بوده، از این رو به دنبال افزایش ظرفیت تولید از طریق همکاری با کارگاه های تولیدی مناطق مختلف کشور می باشد.

کلید واژه ها: فرش شرکت فرش فرش آستان فرش آستان قدس فرش آستان قدس رضوی همکاری شرکت شرکت فرش آستان شرکت فرش آستان قدس پژوهشکده


( ۴ )

نظر شما :