انتصاب دکتر ممتحن به عنوان رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان

۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۸ کد : ۲۳۱۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۳
انتصاب دکتر ممتحن به عنوان رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه کاشان دکتر مهدی ممتحن به عنوان رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان منصوب شد.

دکتر عباس کتابی در این حکم افزوده است:  در  اجرای ماده 6 آیین‌نامه مدیریت دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب تعهد، تخصص، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان منصوب می‌گردید.

رئیس دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرده است: در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و گفتمان دولت مردمی با روحیه جهادی و انقلابی با بهره گیری از تخصص و تجربیات خود و نیز با همدلی و همکاری سایر همکاران دانشکده و بهره گیری از نظرات متخصصین به ویژه اعضای محترم هیئت علمی گروه‌های آموزشی ذیربط و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت تدوین و اجرای سیاست‌های آن دانشکده و ارتقاء آن و نیز اعتلای روزافزون امور دانشجویان  در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه، گام‌های مفید و مؤثری بردارید و در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت نظم و قانون‌مندی کوشا باشید.

دکتر کتابی در پایان افزوده است: امیدوارم با تعامل مؤثر و صمیمانه و برگزاری جلسات منظم با اعضای محترم هیات علمی دانشکده شاهد ارتقای فضای همدلی و انسجام دانشکده باشیم.

دکتر ممتحن از سال 1397 تاکنون به عنوان مدیر گروه معماری و فناوری معماری بیونیک دانشگاه کاشان فعالیت و به عنوان  استاد نمونه آموزشی در سال های ۱۳۹۱،  ۱۳۹۶ و  ۱۴۰۰ معرفی شدند.

 رییس دانشگاه در نامه جداگانه ای از زحمات و خدمات آقای دکتر جاوری رئیس قبلی دانشکده معماری و هنر دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان دانشکده کاشان رئیس دکتر عنوان


( ۲ )

نظر شما :